Ed Wood

De curând am intrat în vraja lui Tim Burton. Amuzant e că încercam să-mi amintesc o melodie și mi-a venit în cap numele Tim Burton. Habar nu aveam cine e acest Tim. L-am întrebat pe nea' Gogu, mi-a explicat că e un regizor și că a făcut câteva filme apreciate de critici și public. Am mai descoperit cu această ocazie și www.moma.org , IMDB ul mi-a arătat ce filme a produs și-am început să le caut.

Maniera cinematografică este unică și ușor de recunoscut (Edward Scissorhands, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) un stil gotic, întunecat. A producător la desenul animat 9... sigur ai văzut ceva de-al lui.


Ed Wood - scenarist, regizor, producător, actor, autor și editor. A devenit celebru post-mortem, când în The Golden Turkey Awards, 1980, o carte scrisă de un critic de film, a primit premiul pentru „Cel mai slab regizor din toate timpurile”.
Iar Tim Burton îi dedică un film. În ciuda distribuției plină de nume mari, e unul din filmele care îți place sau nu. Mie în schimb mi-a plăcut, de asta îl recomand. Mai exact recomand majoritatea filmelor lui Burton.