Banc...sau realitate?

Într-o seară, săptămâna trecută, eu și șotia mea eram în pat. După ceva timp eu am început sa devin înfocat .... când ea a zis:

- Nu pot acuma, nu sunt dispusă ... aș fi vrut numai să mă ții în brațe.

- Am întrebat:

- CUM ?!?! Ce ai acum ?

Iar ea a zis cuvinte de care fiecărui bărbat de pe planeta îi este teamă să le audă:

- Tu, pur și simplu nu înțelegi nevoile mele emoționale pe care le am eu ca femeie, ca sa pot sa-ti îndeplinesc nevoile tale fizice ca bărbat.
La privirea mea nelămurita, ea a răspuns:
- Chiar nu poți să mă iubești așa cum sunt, ci nu numai din cauza celor ce fac cu tine în pat?
Înțelegând că în seara acea nu va fi nimic, m-am întors și am adormit.
În ziua următoare l-am sunat pe seful m eu și mi-am luat o zi libera, ca să petrec timpul cu ea.
Am luat masa afara, iar apoi am dus-o intr-un centru comercial mare la sectiunea cu haine de dama. Am însoțit-o până ce ea a probat câteva costume scumpe.
Nu a putut sa se hotărască ce să aleagă, astfel ca am zis sa le luam pe toate.
A vrut și pantofi, care sa se asortează cu costumele, astfel ca i-am zis sa aleagă cate o pereche pentru fiecare costum.
Am ajuns și la secțiune cu bijuterii, unde i-am luat cercei cu briliante.
Ce sa va zic ... era tare entuziasmată. Precis s-a gândit ca sunt la un pas faliment.
Am crezut ca mă pune la proba când a cerut sa-i iau și o fustița de tenis deși nu a jucat tenis niciodată...
- Da, sigur, iubita.
Aproape ca era în extaz. Zâmbindu-mi, în sfârșit a zis:
- Cred ca asta ar fi totul... Putem merge sa plătim la casa.
Eu, abia m-am abținut când i-am zis:
- Nu pot acuma, nu sunt dispus.
Fata i-a devenit palida, falca i-a "căzut" și a zis:
- Cum ?!?!
- Am vrut numai sa tii aceste lucrurile în brațe ceva timp ... Tu pur și simplu nu înțelegi problemele mele financiare pe care le am ca bărbat, ca sa fiu în stare sa îndeplinesc nevoile tale pe care le ai ca femeie sa faci cumpărături.
Si tocmai atunci când a avut privirea ca și cum ar fi vrut sa mă omoare, am adăugat:
- Chiar nu poți sa mă iubești ASA cum sunt, ci numai din cauza lucrurilor pe care ti le cumpăr?