Frați creștini, să luăm măsuri!

Primit astăzi pe messenger: ,,Cei ce nu sunt de acord cu implantarea cipurilor isi pot manifesta opozitia mergand la cea mai apropiata biserica pentru a completa un formular. Completarea dureaza maxim 1-2 minute. Din ce am citit eu, trebuie sa se adune 200000 de semnaturi pentru ca legea (aplicabila in Romania din 2011) sa fie anulata. Da mai departe daca iti pasa".
Eu zic că ar cam fi timpul cu toții sa luăm măsuri, să ne implicăm mai mult, să nu lăsăm ca asemenea ofense aduse Bunului Dumnezeu să ajungă să fie puse în practică! Deci propun să punem mâna pe furci și topoare și sa manifestam (pașnic) în fața primariilor!
Desigur, unii spun ca ar aduce numai beneficii. Ce beneficii!? Va spun eu! l-ar aduce pe dracu (îmi vine rau numai cînd îi rostesc numele lighionei) mai aproape de om! da, asta ar face!
Deci faptul că:
  • nu am mai avea bani (ochiul dracului!!!) lichizi la noi - astfel nu ne va mai da nimeni în cap pe stradă pentru cei 10 lei din portofel;
  • toți vom fi monitorizați (o să se știe cine a participat la uciderea de pe strada .......... de aseară);
  • după ce te va culege ambulanța de pe stradă, nu vor mai trebui să aștepți să vină rezultatele analizelor vis-a-vis de medicamentele la care poți fi alergic alergic, aflarea grupei sanguina, astfel încât să poata acționa în timp util pentru a-ți salva viața;
  • dacă ambulanța a ajuns prea târziu (din cauza traficului sau a șoferilor care au o trebă mai importantă decât să dea prioritate, sau pietonilor care trec regulamentar pe verde - nu are decât sa aștepte ambulanța! ce, nu vede ca e verde la noi?), măcar nu o să fii îngropat la groapa comună;
Nu contează! Dracu (na că iar i-am pronunțat numele) e în ele! Și toată lumea ar trebui să știe că dacă vom lăsa ca implantarea să se facă, va veni Apocalipsa! Deci să luptăm pentru libertate! Ne-am născut oameni liberi, vrem să trăim ca niște oameni liberi! Să putem face orice, să nu fim monitorizați (căci atunci cînd suntem monitorizați, nu mai putem iubi și simți la fel), să putem vorbi liber, să nu ne simțim îngrădiți!
Toată lumea are astăzi telefon. Cheile se mai întâmplă să le mai uiți, dar telefonul - niciodată!
Știai că: telefonul poate fi ascultat și fără să vorbești la el, adică fără să porți o conversație telefonică cu cineva - e îndeajuns să aibe baterie - poate fi și închis, ăsta nu costituie un impediment; un telefon poate fi localizat în funcție de antena de la care primește semnalul, sau mai nou, telefoanele de generații noi au încorporat GPS, oferind astfel o localizare exactă a persoanei?
Toți pochii poartă azi telefon (am văzut de curând un preot care oficia o cununie religioasă răspunzând la telefon). Deci telefonul e o invenție a tehnicii moderne pe care dăm bani buni, și cu consensul nostru deplin. Cipurile = dracu!


Acest articol este sponsorizat de clanul cămătaru. Mesaj: ,,oameni buni, haideți să ne înțelegem: deci cu toții nu suntem de acord cu cipurile, ne-am înțeles!? Să fim liberi, ce, ne întoarcem la comunism? Să facă fiecare ce vrea și ce știe! Libertate de exprimare!!!"