Am castigat ceva!

Astazi am primit un mail (spam), de la hingsido@bellnet.ca, IP: 206.47.199.166, cu mesajul: ,,Get back to us with your Name,Age and Country
for a Won prize of $2.000,000.for more details, send your info to onlinedraw@btinternet.com

Nu am mai răspuns niciodată unui astfel de mesaj și chiar sunt curios ce se va întâmpla. De aceea am creat repede o adresă fictivă, și am și dat repede un răspuns: ,,My name is: Mocanu Andrei, I have 27 years old and I live in Romania. I'm very glad that I won, and I hope that this is no mistake!”

Chiar sunt curios ce voi câștiga! Vă anunț imediat ce intru în posesia banilor!


1 comentarii:

Revin... spunea...

Eu sunt sigur ca daca vei intra in posesia banilor... nu vei mai avea timp sa (ne) scrii.
E posibil sa iti ceara tot felul de date personale si in final date ale contului bancar. In general trebuie avuta grija cu mail-urile astea si puse in bulk