Staționarea în gară = interzis!

Iași, 19 iunie 2009

Deoarece primul tren cu destinația aleasă de noi, Focșani, urma să să plece abia la ora 5 iar ceasul era abia 12 și cum primul microbuz pleca la ora 6, am hotărât să așteptăm cuminți în stația de așteptare a gării până ne decidem cu ce și când plecăm. Nu ne-am cumpărat bilet. Ne gândeam că poate vom schimba mai multe trenuri personal pentru a ieși mai ieftin.
Un prieten dormea (ca toți ceilalți din stația de așteptare), în timp ce prietena sa îl veghea, iar eu eram în toaletă (accesul în toaleta publică din gară se face contra cost: 1 leu. Hârtia nu este inclusă în preț!).
S-a dovedit însă că este un lucru ilegal! ,,NU ai voie să aștepți trenul în gară!”, ne-a explicat domnul polițist Ignat, în timp ce ne scria procesele verbale. Ok, am zis. Dar toți ceilați care așteaptă în gară? ei au voie să aștepte? ,,Asta nu e treaba ta!” a clarificat prompt dl. agent situația. ,,Dar legea nu e lege pentru toți? Eu am învățat la cultură civică în clasa a VIII-a despre egalitatea dreptutilor și că toți cetățenii sunt egali în fața legii.” Tăcere. Dl. agent este ocupat cu completarea proceselor, nu e multitasking. ,,Semnați aici, aici și aici. Puteți achita 50 de lei în 48 de ore.” Mulțumim! Servici ușor!
Am mai întrebat la sfârșit unde se poate aștepta trenul. Asta nu e treaba mea! (consider asta o atitudine firească!). Don'șoarei însă i-a dat un hint: să așteptăm la Mec (McDonald-ul de lângă gară, care oricum era închis).
Am vrut să atragem atenția asupra proxeneților care expuneau fetițe în gară, dar mama m-a învățat că nu este frumos să vorbești urât despre prietenii oamenilor (și avea dreptate, nici mie nu-mi place când cineva comentează referitor la prietenii mei. Cu toții avem defecte, ei însă sunt perfecți).

Criminalitatea și infracționalitatea a fost eradicată! Să strigăm de 3 ori ura pentru poliția română! (Poliția Română, în slujba cetățenului).

1 comentarii:

Anonim spunea...

Domnu' (M)politist dar daca nu pot astepta trenu in gara....pot sa dorm si eu putin
Multumesc Anticipat


Cu drag al
dumneavostra
infractor
contavetionalist