Adevăratul blog al OTV-ului

Am găsit adevăratul blog! Dar de fapt adevaratul blog nu cred că aparține Adevăratei Televiziuni, Televiziunii Poporului că dacă îl chestionezi pe domnul gogu despre OTV blog îți dă zeci de rezultate diferite. Oricum cel mai interesant mi s-a părut www.otv-online.blogspot.com

În primul rând este amuzant banerul care îl conține, desigur, pe Marele DDD (Dan Diaconescu Direct), Zăvoranca, un glumeț, Britney Spearce și Andrei Gheorghe + textul: știri, vedete, cancan.
Rolul lu' DDD, al comediantului și al Zăvorancei îl pot înțelege. Dar restul? Ce treabă au ceilalți 2? Să înțeleg că ei sunt vedetele (asta mi-am dat seama din scris știri, vedete, cancan). Și apropo, cancan ce caută acolo? Știam că Atevărata Televiuzine are un Adevărat Ziar. De ce ar face reclamă unui ziar concurent? Căci chiar de cancan e un cuvânt, primul lucru la care te gândești când îl auzi e la muncitorii din metrou care citesc ziarul de dimineață în metrou, nicidecum la bârfe.

Oricum, adevăratele știri sunt senzaționale. De acolo am aflat că mâine ar fi bine să nu mai dorm ca porcul până la ora 12, căci:
Pe data de 13 septembrie 2009, la ora 9 dimineaţa, un cutremur devastator va lovi România. Sunt şanse să fie chiar mai mare decît cel din '77.
Deci frați puturoși, aveți grijă! Treziți-vă de dimineață / rămâneți peste noapte în cârciumi și nu le părășiți decât la ora 8:45, astfel încât cutremurul vă va prinde pe stradă.