Bancuri pentru informaticieni

Un programator mergea pe stradă când o broască îl strigă și îi spune:
- Daca mă saruti, am să mă transform într-o prințesă foarte dragută.
Programatorul luă broscuța, o puse în buzunarul lui si merse mai departe. Broscuta striga:
- Daca ma saruti, am sa ma transform într-o printesa foarte draguta si voi sta cu tine o săptămână.
Programatorul scoase broscuta din buzunar, se uita la ea, zîmbi si o puse înapoi în buzunar. Broscuta urla din nou:
- Daca ma saruti, am sa ma transform într-o printesa foarte draguta, voi sta cu tine o saptamîna si voi face orice vrei.
Programatorul scoase broscuta din buzunar, îi zîmbi si o puse înapoi în buzunar. În final, broscuta îl întreba:
- Care-i problema? Ti-am spus ca ma voi transforma într-o printesa foarte draguta, voi sta cu tine si voi face absabsolut ce vrei tu. De ce nu vrei sa ma saruti?
Programatorul spuse:
- Uite, eu sînt un programator. Eu nu am nevoie de prietena, dar o broscuta care vorbeste, asta e ceva…



Î: De cati programatori este nevoie pentru infiletarea unui bec?
R: De nici unul...e problema de "hard".



I: Care este diferenta dintre windows si un virus?
R: Virusul nu se blocheaza niciodată.


Sotia unui programator il trimite la cumparaturi si ii zice sa ia salam, iar dacă au oua să ia 10.
Merge programatorul la magazin și întreabă:
- Aveți ouă?
- Da!
- Dați-mi 10 salamuri.


2 programatori isi cumparau tigari.
- Ba, ia uite ce zice aici, pe pachet, cica "WARNING : Fumatul poate cauza cancer pulmonar !"
- Lasa, ba, warningurile, zi numai erorile.


Userul Gigel Asudatu a cunoscut-o pe chat pe Lenuta, o tanara de 16 ani, si a rugat-o sa-i trimita poza. Deoarece Lenuta nu cunoaste alte formaturi, in afara de .bmp, poza ei are 15 MB. Gigel are conexiune Dial-up de 28 Kb, care se intrerupe la fiecare 20 min. Apoi reconectarea dureaza 30 min. Tarifarea cu reducere este intre 3:00 si 5:00. Cati ani va avea Lenuta cand in sfarsit Gigel îi va descarca poza?


Programatoarea Florica Gâscă cauta pe net în timpul programului de lucru rețete de gătit. Google i-a dat 24.807 de rezultate, Yahoo – 18.399, iar MSN (Bing) – 16.005.
Cu cat este Google mai dăunator decât MSN (Bing) pentru procesul de muncă?