Nimfomană, nimfomane

Discuție cu o prietenă pe tema nimfoniei. Cum nu a dus la nici un rezultat, am hotărât să facem niște documentări. ro.wikipedia nici nu a auzit de treaba asta, dexonlie - NIMFOMÁNĂ, nimfomane, adj., s.f. (Femeie) care suferă de nimfomanie. – Din fr. nymphomane. (NIMFOMANÍE s.f. (Med.) Stare patologică la femei şi la animalele femele, manifestată printr-o excitaţie sexuală exagerată. – Din fr. nymphomanie.)
Nemulțumitor! De asta am început să-l interoghez pe bunul meu prieten Gogu. Primul lucru interesant găsit a fost un citat: ,,
O nimfomană este o femeie obsedată de sex ca şi bărbatul obişnuit."
Și m-a mai dus și pe antena3 unde am găsit acestă plângere de-a dreptul hilară: (click pe poză pentru a o mări)



Ştiind din propria mea experienţă ce soartă în aşteaptă pe bietul om, nu m-am putut stăpâni şi am încercat să-l mângâi în semn de profundă compasiune.

Dar asistentele, au fost mai tari:

Am făcut acest lucru şi la îndemnul asistentelor care strigau ,,Arde-o domn Fane, că pe o rază de 100 Km pătraţi n-a lăsat niciun bărbat şi pentru noi!"



Banc:
O femeie se duce la doctor.
-Bună ziua domnule doctor. Știți, am și eu o problemă...
-Spuneți, luați loc.
-Nu stiu cum să vă spun, îmi e rușine, dar soțul meu nu mai mulțumește pe plan sexual.
-Păi luați-vă un amant în cazul acesta.
-Mi-am luat...
-Și?
-Păi știți, vine și el obosit de la servici, ne tăvălim odată... dar... tot nu mă simt mulțumită.
-Atunci, mai luați-vă unul!
-Mi-am mai luat! Dar și acesta vine și el obosit de la facultate, ne jucăm odată, de două ori... dar tot degeaba.
-Atunci, mai luati-vă unul!
-Mi-am mai luat!
-Și? Tot degeaba?
-Da, la fel!
-Doamnă... dumneavoastră sunteți bolnavă!
-Puteți să îmi dați asta în scris, că toată lumea zice că sunt curvă!