Duminică mergem la vot, NU!?

Să fie clar: e da sau e ba?

"Ma bucur sa fiu la Cluj, capitala culturala a Aradului... Ardealului, asa cum am fost si in Iasi, capitala culturala a Moldovei”. (Cotidianul)


“Stii, noi cand am cumparat papagalii acestia ne-am gandit exclusiv la mama. Pentru ca ne gandeam ca toti suntem plecati de acasa, fiecare cu treaba lui, si mama ramanea acasa cu cainii cateodata. Si cu cainii poti sa ai numai monolog, nu poti sa ai dialog. Dar cu papagalii poti sa ai si dialog”...


„Eu ma consider si o intelectuala numai pentru faptul ca am terminat o facultate, am facut un master, o sa urmez sa fac un doctorat. Inseamna ca sunt si eu o intelectuala”. (Gandul)

"Nu am vrut ca liderilor PDL, Boc, Stolojan, Videanu si Blaga, sa li se puna eticheta succesurilor mele, am vrut sa am eu succesul meu” (Hotnews)


"Mama mea a facut o vizita in luna martie si i-a promis unui domn de varsta bunicului meu ca o sa-i aduca un scaun electric. Si daca eram in drum spre Petrosani, i l-am adus din partea mamei mele" (Hotnews)

„Nu vin din Troia, vin din Dorobanti. Sunt Elena de Dorobanti. Impreuna cu mama si cu tata locuiesc langa Dorobanti (...) N-am nevoie sa gatesc. Dar stiu sa fac o salata, stiu sa fac cartofi prajiti, sa fac cafeaua dimineata (...) La discoteci, nici macar nu ma duc in fiecare saptamana”.(...) “Cand Tariceanu, care este de aceeasi varsta cu tata, mergea in cluburi era considerat cool insa eu, care am aceleasi preocupari ca toti tinerii din generatia mea, sunt vazuta ca o fata superficiala. Nu inteleg de ce ma blameaza lumea din aceasta cauza." (Pro Tv)


Ghinion că l-au anchetat pe Jiji și nu i-a mai ars lui de europarlament, că de nu, ar fi avut și ea concurență pe bune!

Clip electoral