Quo Vadis, Domine?

Astăzi însoțitoarea de plimbare mi-a atras atenția asupra vitrinei unui magazin. Credeam că s-a mai deschis un magazin cu papucei, de aceea m-am făcut nu aud. Insistentă din fire, m-a tras lângă geam să-mi arate cea mai dorită jucărie a fetițelor: păpușa zăvoroanca! Ce? Exact! Trebuie să ne prostim copii din fragedă pruncie!

Copilaș, tu ce vrei să te faci când vei fi mare? Oana Zăvoranu, dăăăăă!

Și ce are ea special? Păi are tatuaj, cercel în buric, o tonă de machiaj și desigur silicoane. Dar și un limbaj elevat: Oana Zavoranu despre Monica Columbeanu: “E penibila, mi-a umplut curul de lacrimi”. (Libertatea)

Oare ce își va dori să-și facă prima oară? N-am nimic cu tatuajele, dar ați observat că acele tribale sunt purtate acum de coca cu mare mândrie, nu? Iar o operație de înlăturare, nu reprezintă o prea mare bucurie pentru buzuar.
Apropo, ați observat ce stil interesant au manelarii să distrugă tot ce era caracteristic doar anumitor categorii? Astfel, în același mod ca în cazul acelor tatuaje tribale, au mai apărut: cerceii cu diamant pentru bărbați, părul lung (dar doar pe 1/2 din cap), iar de când au apărut magazinele de ierburi - sunt cei mai mari consumatori! Nasoală specie mai sunteți! Mă tot întreb de ce la ei nu a prins ideea tricourilor cu formații? Oare pentru că pe un tricou negru nu s-ar mai distinge ,,artiștii"?